Back to top

Στην συγκεκριμένη παροχής μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα στο ‘’Moov it’’ , στο ‘’Circuit Moov’’, στο ‘’Learn to Moov’’ , και στο ‘’Cross Moov’’.  Το πρόγραμμα ‘’Moov it’’ είναι ο συνδυασμός 30 λεπτών αερόβιας και 30 λεπτών αναερόβιας άσκησης. Το ‘’Circuit Moov’’ αποτελεί ένα πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης σε σταθμούς διάρκειας 50 λεπτών.

Το ‘’Learn to Moov’’ είναι ένα πρόγραμμα εκμάθησης της σωστής τεχνικής και εκτέλεσης των ασκήσεων. Τέλος, το ‘’Cross Moov’’ είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης υψηλής έντασης που εμπεριέχει τόσο αερόβια όσο και αναερόβια προπόνηση.

Η αερόβια προπόνηση πραγματοποιείται στους διαδρόμους, στα ποδήλατα και στο κωπηλατικό μηχάνημα, ενώ η προπόνηση ενδυνάμωσης πραγματοποιείται είτε με το βάρος του σώματος, είτε με τη χρήση μικροεξοπλισμού όπως το Keiser, Trx, Resistance Bands, Bosu, Fit ball, Medicine ball, Sandbags, Terracore, Aerosling, Kettlebells, Dumbbells, Flui Balls, Plyo Box, Revoring κ.α.

Μερικά από τα οφέλη της συγκεκριμένης προπόνησης είναι:

  • Η αύξηση της μυϊκής δύναμης και αντοχής
  • Η αύξηση του βασικού μεταβολισμού
  • Η αύξηση της οστικής πυκνότητας
  • Η βελτίωση της ισορροπίας και της στάσης του σώματος
  • Η προστασία των αρθρώσεων και η πρόληψη των τραυματισμών.