Back to top
Πως θα μπεις ξανά σε πρόγραμμα μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων;
Πως θα μπεις ξανά σε πρόγραμμα μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων;

Πως θα μπεις ξανά σε πρόγραμμα μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων;

Τελείωσαν οι διακοπές των Χριστουγέννων. Το ξέρεις ότι έφαγες λίγο παραπάνω, ότι ήπιες λίγο παραπάνω, ότι γυμνάστηκες πολύ λιγότερο και αποφάσισες να ανέβεις στην ζυγαριά…..έτσι από περιέργεια… !!!

ΟΚ δεν δε θες να το συζητήσουμε!

Μην απελπίζεσαι … η λύση είναι απλή αρκεί να πάρεις την απόφαση…

Αρχικά, ας ξεκινήσουμε με τα θετικά.Καλά έκανες και ξέδωσες μέσα στις διακοπές αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να κατηγορείς τον εαυτό σου και να νιώθεις ενοχικά.

Αν πήρες 1-2 κιλά μόλις μπεις ξανά στο πρόγραμμα σε 15 μέρες θα είναι παρελθόν και θα έχεις επιστρέψει στα κανονικά σου πριν τις Χριστουγεννιάτικες παρασπονδίες.

Για να ξαναμπούμε όμως σε πρόγραμμα πρέπει να κάνουμε μικρά και ουσιαστικά βήματα:

  1. Ξεκίνα από την αρχή, νέα χρονιά, νέα διάθεση άρα και νέοι στόχοι με αισιοδοξία. ΠΡΟΣΟΧΗ ! Οι στόχοι να είναι ρεαλιστικοί και όχι υπερβολικοί τύπου « πρέπει να χάσω 4 κιλά μέσα σε μια εβδομάδα». Οι συγκεκριμένοι στόχοι δίνουν μόνο άγχος και απογοήτευση.
  2. Ένταξε ξανά στην καθημερινότητα σου τις υγιεινές συνήθειες, ξεκινώντας από ένα σωστό πρωινό.

Μια φέτα ψωμί με φυστικοβούτυρο ή ταχίνι σε συνδυασμό με μέλι ή μπανάνα σου δίνει τα απαραίτητα σάκχαρα (άρα γλυκόζη) και φυτικά έλαια (φυστικοβούτυρο ή ταχίνι) που θα σου παράσχουν ενέργεια στο σύνολο του πρωινού.

  1. Ώρα να ¨αρχίσεις να μαγειρεύεις μόνος-η και να προσέχεις τις ποσότητες¨. Χρησιμοποίησε μικρό πιάτο για να αποφεύγεις τις υπερβολές στις ποσότητες.
  2. Σαλάτα εποχής…. Το μυστικό είναι να καταναλώνονται λαχανικά εποχής, παρέχονται πολύτιμες φυτικές ίνες και μας δίνουν το αίσθημα κορεσμού καθώς δεσμεύονται μόρια νερού, με αποτέλεσμα την διόγκωση των ινών άρα καταλαμβάνουν όγκο μέσα στο στομάχι.
  3. Φρούτα, απαραίτητα για να καλύψουμε το αίσθημα πείνας πριν το κυρίως γεύμα. Ένα μήλο την ημέρα….
  4. Μην καταναλώνετε την τροφή σας γρήγορα και ποτέ μπροστά σε κάποια οθόνη. Το ορμονικό σύστημα του ανθρώπου μέσω της ισορροπίας των ορμονών γκρελίνης (βοηθά στην αύξηση όρεξης) / λεπτίνης (βοηθά στην καταστολή της όρεξης) που ρυθμίζουν την όρεξη μας, δηλαδή πότε πεινάμε και πότε χορτάσαμε θέλει περίπου 15 λεπτά για να μεταφέρει την πληροφορία από το στομάχι στον εγκέφαλο. Η γρήγορη κατανάλωση τροφής επηρεάζει αρνητικά αυτή την ορμονική ισορροπία με αποτέλεσμα να λαμβάνουμε μεγαλύτερη ποσότητα θερμίδων
  5. Το αλκόολ εκτός του ότι έχει την τάση να αφυδατώνει τον οργανισμό, προσθέτει και παραπανήσιες θερμίδες, περίπου 7 Kcal/gαλκόολης. Στο σύνολο τον Χριστουγεννιάτικος εορτών καταναλώθηκαν μεγάλες ποσότητες αλκόολ. Ας επιστρέψουμε πάλι στην κανονικότητα. ΕΝΥΔΑΤΩΘΕΙΤΕ!!!  Καταναλώστε νερό περίπου 2 λίτρα την ημέρα. Μην περιμένετε να νιώσετε το αίσθημα της δίψας, τότε είναι ήδη αργά.
  6. Τέλος… γυμνάσου!!! Ξεκίνα να ασκείσαι με αντιστάσεις για να αυξήσεις την μυϊκή σου μάζα και να BOOSTARIS τον μεταβολισμό σου μέσα από αυτήν αύξηση της.TRX, KETTELBELLS, WEIGHT LIFTING, FUNCTIONAL WORKOUT. Ανδενείσαιτύποςπου του αρέσει να κλείνεται τότε ξεκίνα ζωηρούς περιπάτους για τουλάχιστον μισή ώρα. Η άσκηση εκτός του ότι θα σε βοηθήσει σωματικά να χάσεις τα περιττά κιλά θα σε βοηθήσει και ψυχολογικά. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι αποτελεί και το πιο φθηνό φάρμακο!

ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ

ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΝΕΟΙ ΣΤΟΧΟΙ!!!

ΑΝ ΤΟ ΟΝΕΙΡΕΥΤΕΙΣ ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ