Back to top
Είμαι σε πρόγραμμα διατροφής αλλά έχω έξοδο ..
FREE MEAL !

Είμαι σε πρόγραμμα διατροφής αλλά είμαι καλεσμένος σε μια κοινωνική εκδήλωση…

ΤΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΩ? ΠΟΣΟ ΑΛΚΟΟΛ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ?

Πολύ σημαντικό όταν είμαι εκτός σπιτιού να ελέγχω το πόσο θα καταναλώσω…

Πολύ πιθανόν να μην είναι εύκολο να ελέγξουμε το μενού που μας προσφέρεται σε μια κοινωνική εκδήλωση σε κάποιο χώρο εστίασης ή στις διακοπές, στο ξενοδοχείο ή απλώς θέλουμε να είμαστε πιο χαλαροί ΧΩΡΙΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ. Επιπλέον, πολλοί είναι οι επαγγελματίες που συνηθίζουν να γευματίζουν εκτός σπιτιού είτε γιατί είναι δύσκολο να παρασκευάσουν την τροφή τους, είτε γιατί ταξιδεύουν συχνά και για πολλούς άλλους λόγους.

Όταν κάποιος βρίσκεται σε πρόγραμμα διατροφής είτε για να χάσει το περιττό βάρος είτε για να βάλει βάρος (σε αυτή την περίπτωση αναφερόμαστε σε αύξηση μυϊκού ιστού) απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στις εξόδους του. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα αποφεύγει τις κοινωνικές του συναναστροφές ή ότι θα υιοθετήσει μια αντικοινωνική συμπεριφορά, προϋποθέτει όμως ότι θα αποκτήσει την γνώση της σωστής επιλογής.

Εάν η έξοδος είναι μεσημεριανή όπου αναφερόμαστε στο κύριο γεύμα της ημέρας, τότε θα πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή στο τρόπο μαγειρέματος του φαγητού μας.

Αποφεύγουμε τα τηγανητά, τόσο γιατί είναι αδύνατο να ελέγξουμε την ποιότητα λαδιού που χρησιμοποιείται όσο για την ποσότητα. Αρκεί να γνωρίζουμε ότι 10 τηγανητές πατάτες μπορεί να αντιστοιχούν με 200 – 400 θερμίδες που σημαίνει à σχεδόν μια ώρα έντονης άσκησης.

Πολύ προσοχή στα ποτά και στα κοκτέιλ αλλά και στους συμπυκνωμένους χυμούς.

Μια μερίδα ποτού μπορεί να αντιστοιχεί από 100 έως 300 θερμίδες ανάλογα με την περιεκτικότητα του ποτού σε αλκοόλ.

Η συμπυκνωμένοι χυμοί κρύβουν πληθώρα υδατανθράκων. Οι υδατάνθρακες όταν διασπώνται από τον οργανισμό αποδίδουν την γλυκόζη, το βασικότερο καύσιμο του οργανισμού μου μας και το κυριότερο καύσιμο για την λειτουργία του εγκεφάλου. Η ημερήσια υπερκατανάλωση υδατανθράκων, αν δεν ¨καούν¨ μέσα από το σύνολο των δραστηριοτήτων της ημέρας μετατρέπονται σε λίπος. Αρκεί να αναλογιστούμε πως αν λαμβάνουμε 200 θερμίδες παραπάνω την ημέρα από τις ημερήσιες ανάγκες μας στο σύνολο 30 ημερών θα έχουμε σχηματίσει 1 κιλό λίπους γιατί 1 κιλό λίπους ισοδυναμεί περίπου με 7000 θερμίδες. Άρα 200 θερμίδες παραπάνω επί 30 ημέρες μας κάνουν 6000 θερμίδες.

Εάν η έξοδος είναι βραδινή, μια σαλάτα εποχής συνοδευόμενο με 30 γρ τυρί ή 30 γρ γαλοπούλα ή 1 βραστό αυγό ή 90 γρ κοτόπουλο είναι μια καλή και ασφαλής επιλογή.

Προσοχή στο τρόπο του μαγειρέματος à όχι τηγανητά, επιλέγουμε ψητά ή βραστά χωρίς πολλά λάδια.

Προσοχή στα dressingτων σαλατών…

Το παραπανήσιο θερμιδικό φορτίο πάντα μετατρέπεται σε λίπος. Για τον λόγο αυτό η άσκηση αποτελεί το μοναδικό μέσο καύσης των περιττών θερμίδων.

Τι είναι το FREE MEAL?

ΤοFREEMEAL ή CHEATINGDAY αποτελεί μια διέξοδο από το πρόγραμμα διατροφής που ακολουθεί ένα άτομο. Μια ημέρα την εβδομάδα έχει το «δικαίωμα» να φάει χωρίς περιορισμούς. Βέβαια ο στόχος του διαιτολόγου-διατροφολόγου είναι να εκπαιδεύσει τους πελάτες του στο σωστό τρόπο διατροφής με σκοπό την διατήρηση του σωματικού βάρους στα φυσιολογικά πλαίσια έτσι ώστε να μην μπαίνει η σε κίνδυνο η σωματική άλλα και η ψυχολογική του υγεία. Μέσα λοιπόν από αυτή την συνεχόμενη διαδικασία φαίνεται ότι ακόμη και την ημέρα του FREEMEALήCHEATINGDAY το άτομο προσέχει τις επιλογές του. Παρόλα αυτά αν συμβεί οποιαδήποτε παρασπονδία τότε έχουμε την επιλογή της άσκησης, σε όποια μορφή το άτομο επιθυμεί, έτσι ώστε να επέλθει το ισοζύγιο κατανάλωσης και δαπάνης ενέργειας σε ισορροπία.